How Can We Help?
Wyszukiwarki internetowe są w stanie rozpoznać produkt na naszym sklepie dzięki opisaniu parametrów towaru odpowiednimi znacznikami. Większość platform sklepów internetowych jest już przygotowana pod takie zabiegi, lecz wymaga odpowiedniego ustawień opcji na karcie produktu lub w ustawieniach systemowych.
Przykłady znaczników wymaganych przez wyszukiwarki:
og:title – Tytuł strony przybliżający jej zawartość
og:type – Rodzaj treści np. artykuł, film, piosenka
og:image – Adres obrazka dołączanego do strony
og:url – Kanoniczny adres strony
Zobacz dokumentację Open Graph protocol
Innym rozwiązaniem może być dogranie odpowiednich modułów wspomagających indeksację produktów przez wyszukiwarki internetowe.
W przypadku rozwiązań dedykowanych na życzenie klienta sklep jest wyposażany w odpowiednią strukturę w momencie jego wykonywania.
Niezależnie od metody, na jaką się zdecydujemy warto jest zasięgnąć opinii eksperta lub skorzystać z pomocy specjalisty.