Co warto badać na stronach i sklepach internetowych?
piątek, 26 listopada 2021
Poruszając temat badania i analityki stron i sklepów internetowych zacznijmy od tego, że żadne dwa sklepy lub strony nie są takie same. Firmy, nawet działające w tym samym biznesie mogą mieć zupełnie inne metody działania, i tak ja te firmy, ich strony mogą różnić się między sobą. Dlatego najkrótsza odpowiedzią na pytanie, co badać na
- Opublikowano w Analytics
Brak komentarzy
Czat i czatboty dla sklepów internetowych i stron
poniedziałek, 04 października 2021
Czat stanowi naturalną alternatywę dla rozmów telefonicznych. Pozwala na przesyłanie tekstu i rozmowę prawie w czasie rzeczywistym. Jednakże on również nie jest narzędziem idealnym, ponieważ wciąż wymaga od pracownika bieżącego odpowiadania na wiadomości.
- Opublikowano w Marketing Automation, Obsługa stron i sklepów
Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Wix
poniedziałek, 20 września 2021
WSTAWIANIE SKRYPTU WIX 1. Aby dodać własny kod JavaScript należy zalogować się do panelu administracyjnego swojej strony na Wix
- Opublikowano w Obsługa stron i sklepów
Jak analizować dane Analytics 4
piątek, 17 września 2021
Głównym i najważniejszym założeniem Analytics 4 było zrezygnowanie z roli, jaką pełniły Sesje i Użytkownicy w trakcie przeglądania witryny, a skupienie się na Zdarzeniach. Skąd taka zmiana? Nowy Analytics 4 z założenia jest bardziej zorientowany pod aplikacje w których nie istnieje coś takiego jak sesja. Oczywiście nadal działa jako narzędzie do zbierania i analizy danych
- Opublikowano w Analytics
Jak przejść na Google Analytics 4 – odpowiadamy na Wasze pytania
wtorek, 07 września 2021
W związku z pojawieniem się nowej wersji Google Analytics coraz więcej osób rozważa, czy warto jest przejść na GA4 i co właściwie wiąże się z tym, zarówno od strony technicznej, jak i obsługi. W obecnym artykule rozwiewamy wątpliwości i odpowiadamy na Wasze najczęściej zadawane pytania dotyczące przejścia z Universal Analytics na Google Analytics 4. Czytając
- Opublikowano w Analytics