How Can We Help?
W zależności od potrzeb, za pomocą reklamy AdWords można reklamować się na kilka sposobów. Wyróżnia się reklamy:
- Tekstowe – wyświetlanie klasycznego linku prowadzącego do określonej strony lub podstrony, sklepu lub witryny wraz z krótkim opisem słownym;
- Graficzne – wizualna prezentacja produktu lub usługi również na stronach partnerskich
- Elastyczne – Tekstowe lub graficzne reklamy, dopasowujące się do dostępnej przestrzeni.
- Wideo – Reklama wyświetlana w formie filmu w kanałach youtube, aplikacjach lub sieciach reklamowch
- Produktowe – reklama w formie listy produktów z cenami i linkami wiodącymi na stronę produktu
- Aplikacji – reklama odsyłająca do sklepu z aplikacjami, pozwalająca zwiększyć liczbę pobrań
- Tylko połączenie – reklama składająca się z numeru telefonu, adresu strony i krótkiego opisu. Kliknięta na urządzeniach mobilnych pozwala na natychmiastowe wybranie numeru.