E-MARKETING

CZYM JEST E-MARKETING?

E-marketing to system działań promocyjnych, na który składają się m.in.

W zależności od przyjętego celu, może skutecznie promować usługi lub produkty, informować o najnowszych promocjach i wydarzeniach, budować wizerunek marki, ale przede wszystkim ma zachęcać potencjalnych klientów do odwiedzenia Twojej strony lub sklepu internetowego i dokonania na nich założonych działań.
W zależności od profilu działalności, oczekiwań oraz grupy docelowej oferujemy Ci indywidualnie opracowaną strategię e-marketingową, w ramach której realizujemy kampanie mailingowe i reklamowe w wynikach wyszukiwania pod postacią linków sponsorowanych. Kampanię realizujemy w trzech przeglądarkach - Google, Wirtualna Polska i Onet.pl.

 

Reklama w wynikach wyszukiwania - Google AdWords

Kampania realizowana jest w formie linków, które przy określonej dla Twojej branży grupie słów kluczowych pojawiają się nad wynikami wyszukiwania. Ich zadaniem jest przekazanie zwięzłej i rzetelnej informacji, zachęcającej do odwiedzenia Twojej strony lub sklepu. Ponadto ta postać reklamy daje Ci możliwość zarządzania obszarem jej oddziaływania poprzez wyselekcjonowanie kolektywu odbiorców - wyznaczony region, województwo, grupa wiekowa etc. Natomiast dobór odpowiednich słów kluczowych zapewni widoczność witryny dla setek powiązanych z działalnością fraz, przy jednoczesnym uniknięciu dodatkowych kosztów pozycjonowania.
Skuteczność reklamy internetowej gwarantuje wykorzystywany przez nas program Google AdWords, profesjonalne doradztwo w zakresie doboru odpowiednich słów kluczowych, określenia grupy docelowej oraz tworzenia treści banerów i linków. Jeśli jesteś zainteresowany tą formą promocji, skontaktuj się nami. Odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące reklamy internetowej i przedstawimy optymalne rozwiązania dla Twojej firmy.

Zobacz więcej o reklamie internetowej

E-mailing

E-mailng to ciągle zyskująca na popularności forma promocji, polegająca na dotarciu w krótkim czasie do jak najszerszej grupy odbiorców - jednak nie przypadkowych. Podobnie jak w przypadku reklamy internetowej, e-mailing pozwala Ci ściśle określić kolektyw pod względem geograficznym, społecznym czy demograficznym.
E-mailng może skutecznie uzupełniać poszczególne etapy akcji marketingowych, zmierzających do promocji produktów i usług, jak również informować o aktualnych promocjach. Jest też efektywnym i powszechnie znanym sposobem nawiązywania kontaktów biznesowych oraz pozyskiwania nowych klientów.

W ramach kampanii e-mailingowychoferujemy Ci:

  • e-mailing do firm
  • e-mailing do określonej grupy odbiorców
  • e-mailing oparty na bazie dostarczonej przez Ciebie bądź pozyskanej przez nas
  • opracowanie treści oraz szaty graficznej e-maili
  • monitorowanie kampanii
  • raporty podsumowujące.

O skuteczności kampanii decyduje przed wszystkim treść oraz layout e-maili, dlatego nasi doświadczeni redaktorzy i graficy dokładają wszelkich starań, aby mailing stworzony na potrzeby Twojej firmy cechowały: profesjonalizm, interesująca forma wypowiedzi, wysoki poziom merytoryczny, kultura języka oraz przyciągający layout. Służymy również pomocą przy określeniu grupy docelowej i doborze odpowiedniej bazy mailingowej. Skontaktuj się z nami aby poznać szczegóły oferty oraz przykładowy plan kampanii dla Twojej firmy.

Przeczytaj o usłudze emailingu

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron jest długotrwałym procesem i wiąże się z tworzeniem wartościowych treści. Pozwala Twojej stronie osiągnąć wysokie pozycjeqq na wpisywane w wyszukiwarki konkretne słowa kluczowe. Dzięki temu Twoja witryna może być częściej odwiedzana przez użytkowników. Dodatkowo poprawnie przeprowadzone pozycjonowanie zwiększy zaufanie do Twojej marki i przedstawi Cię w oczach odbiorców jako eksperta w swojej dziedzinie.

Przeczytaj o naszej usłudze pozycjonowania

Marketing Automation

Wdrożenie rozwiązań marketingu zautomatyzowanego ma na celu przede wszystkim zwiększenie liczby transakcji i odwiedzin na stronie, promocję produktu oraz umacnianie wizerunku marki. Każde z tych zadań wymaga indywidualnego i analitycznego podejścia, usystematyzowania działań w oparciu o dane dotyczące określonego rynku oraz skutecznej komunikacji z klientem.

Nasi specjaliści pomogą Ci określić, jakiego rodzaju funkcjonalności najlepiej sprawdzą się dla Twojego biznesu i przeprowadzą proces wdrażania ich na stronę lub sklep internetowy.

Integracja procesów z witryną pozwoli na pracę w czasie rzeczywistym, co umożliwi nie tylko pozyskiwanie cennych danych, ale również przetwarzanie ich i adekwatną reakcję na zachowania użytkowników.

Dzięki tym rozwiązaniom pozszerzysz zasięg pracy nad klientem na samej stronie i poza nią w chwili, gdy jest on najmocniej zaangażowany.

Przeczytaj więcej o marketing automation

Analityka stron i sklepów

Poprawnie przeprowadzona analiza daje wgląd nie tylko w zachowania użytkowników na stronach, ale również dostarcza informacje o potrzebach klientów, słabych i mocnych stronach oraz potencjalnych ścieżkach rozwoju. Zbiór użytych do nadzorowania stron narzędzi wiąże się z podpięciem na stronę lub sklep kodu JavaScript, który umożliwi prowadzenie ciągłego monitoringu strony.

Pierwszy etap wymaga okreslenia celów biznesowych, które należy śledzić na stronie lub sklepie i będą stanowiły wyznacznik dla końcowych raportów z analityki.

Pełna analiza witryny odbywa się przez 30 dni, co jest koniecznym czasem na zebranie napływających danych. Po tym okresie otrzymasz raport z przeprowadzonych działań i informacji, jakie uzyskaliśmy.

Skonfigurowany przez nas system analityczny pozwoli na przeprowadzenie na tym etapie kampanii remarketingowej, to jest ponownego angażowania klientów strony lub sklepu i dopasowywanie działań dokładnie do ich potrzeb.

Wdrożenie analityki umożliwi ci pracę nad nowymi i powracającymi użytkownikami, zgromadzone dane dostarczą Ci koniecznej wiedzy, a otrzymane raporty przedstawią je w zrozumiałej i czytelnej formie. Dodatkowo podpięcie analityki otworzy Ci furtkę do remarketingu internetowego.

Dodatkową korzyścią, jaką uzyskasz będzie kontrola nad stroną lub sklepem i wykrywanie niecodziennych zachowań, które mogą świadczyć o błędach, umożliwiając szybką reakcję.

Zobacz więcej o usłudze analizy witryn

Page communication

Komunikacja z poziomu strony wiąże się z wykorzystaniem wielu narzędzi, które pomogą Ci silniej angażować użytkowników Twojej witryny. Prezentujemy Ci szereg rozwiązań komunikacji z klientem z poziomu strony:


Call-from-page
to widget, który wyświetla się użytkownikom po określonym czasie lub po podjęciu wcześniej zdefiniowanej akcji. Zbieraj telefony swoich klientów i oddzwaniaj do nich w ciągu kilku sekund.


Czat
pozwoli Ci na komunikację z osobami, które niechetnie zostawiają swoje dane, jak email czy numer telefonu. Po wdrożeniu tego rozwiązania wreszcie uzyskasz metode na połączenie z tymi klientami, odpowiadając na ich problemy i pytania, zatrzymując ich na stronie.


Push notification
to krótka wiadomość wysyłana z poziomu przeglądarki. Możesz rozsyłać z jego pomogą informacje o nowościach, reklamy i potwierdzenia zapisanym odbiorcom w kilka sekund. Użytkownicy nie muszą zostawiać żadnych danych, a wszystko jest proste jak kliknięcie przycisku.

Zobacz więcej możliwości Page Communication

Narzędzia marketingowe:
TOP