Postać reklamy produktowej
Wykorzystanie kampanii produktowej daje reklamodawcy przede wszystkim taką zaletę, że jeszcze przed kliknięciem w reklamę informuje użytkownika o dodatkowych cechach produktu. Robi to dzięki umieszczeniu w takiej reklamy:
- zdjęcia produktu,
- nazwy produktu,
- nazwy sprzedawcy,
- ceny.
Zalety reklamy produktowej
Dzięki takiemu zbiorowi danych już na etapie wyszukiwania użytkownik decyduje, czy dana oferta jest dla niego atrakcyjna. Powoduje to wzrost szans na zakup produktu po kliknięciu właśnie takiej reklamy, co jest ważne z uwagi na moment poniesienia kosztu. Wydatek ten poniesiemy tak jak w wielu kampaniach w Google Adwords w momencie kliknięcia użytkownika w reklamę, co przeniesie go do strony z ofertą produktu.
Dodatkową zaletą jest możliwość wyświetlania kilku produktów obok siebie wobec czego jeszcze dodatkowo zwiększamy szanse zainteresowania naszą ofertą użytkowników.
Miejsca wyświetlania reklamy produktowej
Reklamy produktowe mogą wyświetlać się w:
- wyszukiwarce Google ? obok wyników wyszukiwania nawet jeśli prowadzimy w tym samym czasie kampanie linków sponsorowanych,
- witrynach partnerów w sieci wyszukiwania Google,