Dzięki reklamie w Gmailu docieramy do bardzo dokładnie wybranych osób umieszczając ofertę bezpośrednio w ich skrzynkach odbiorczych. Pozwala to na zwrócenie uwagi odbiorcy tam gdzie się tego nie spodziewa.
Co więcej?
Gmail jest usługą firmy Google, dzięki której każdy może mieć darmowe konto pocztowe o parametrach wyższych niż u konkurencji. Taka możliwość pozwoliła zachęcić setki milionów ludzi na całym świecie do korzystania konkretnie z tej usługi.
Aktualnie możemy wykorzystać tą bazę klientów Google, do prowadzenia działań promocyjnych z wykorzystaniem reklamy umieszczonej właśnie w platformie pocztowej Gmail.
Dlaczego warto skorzystać z tej formy reklamy?
- zasięg reklam jest ogromny,
- statystyka z wykonanej kampanii jest bardzo dokładna,
- bardzo dokładne kierowanie reklam.
Jak wygląda kampania reklamowa Gmail?
Użytkownik poczty Gmail, który zobaczy w ofertach nagłówek reklamy, może kliknąć i przejść do pełnej treści reklamy. Informacje jakie tam mogą zostać umieszczone, to: ciekawe promocje, materiały wideo, formularz do kontaktu, czy tez informacje o firmie. Dokładnie jakie informacje warto umieszczać w takiej reklamie zależą od celu kampanii jaki chcemy uzyskać.