Reklama w YouTube

Dzięki temu, że wideo daje większe możliwości przekazania komunikatu reklamowego niż tekst i grafika, jest to atrakcyjna forma reklamowa do budowania marki wśród internautów. W ramach reklamy na Youtube wyróżniamy 2 podstawowe warianty reklamy, są nimi:

 

 TrueView In-Stream

W tym modelu reklama jest wyświetlana bezpośrednio przed filmem, który użytkownik chce obejrzeć. Jednak jeśli użytkownik nie nie jest zainteresowany materiałem wideo, może je pominąć.

 

 
reklama-true-view_google_youtube

 

 

Reklama wideo w formacie TrueView In-Stream używana jest, gdy mamy przygotowany materiał wideo, który spełnia standardy Google. Wtedy takie wideo reklamowe zostanie wyświetlone przed filmem, który użytkownik będzie chciał oglądać. Możliwe jest tez wyświetlanie w trakcie, lub po właściwym filmie, jednak ta możliwość rzadko jest wykorzystywana. Reklama może być pominięta przez użytkownika po 5 sekundach, jednak w tym momencie nie ponosimy żadnych opłat.

Miejsce wyświetlania reklam TrueView In-Stream

  • filmach YouTube,
  • witrynach wydawców,
  • grach i aplikacjach w sieci reklamowej.

Zalecany czas trwania wideo reklamowego powinien być dłuższy niż 12 sekund, oraz krótszy niż 3 minuty, aby został zaakceptowany przez system Google.

Opłaty za reklamę TrueView In-Stream

jeśli film jest krótszy niż 30 sekund, to opłata jest pobierana po obejrzeniu całości reklamy, lub w momencie kliknięcia w reklamę,
natomiast jeśli czas trwania wynosi ponad 30 sekund to koszt będzie poniesiony w momencie obejrzenia minimum 30 sekund, lub w momencie kliknięcia w reklamę.

 

TrueView In-Display

Z kolei ta opcja reklamowa nie ingeruje tak mocno w oglądane wideo i wyświetlana jest w boksie po prawej stronie, oraz w wynikach wyszukiwania Youtube.

 

 

reklama_youtube-in-display_google_adwords

 

 

Reklamy TrueVeiw In-Display używane są do promowania filmu wśród użytkowników wyszukujących, lub przeglądających filmy w serwisie YouTube lub w internecie. Ten rodzaj reklamy wideo występują w dwóch wersjach: nakładki na promowane filmy wideo w YouTube, a także baner sugerujący promowany film.

 

Obydwa formaty nie są uruchamiane automatycznie, więc aby obejrzeć film użytkownik musi wejść w interakcje w reklamą. Jest to bardzo dobre rozwiązanie z uwagi na to, że opłaty za taką kampanie naliczane są dopiero w momencie kliknięcia reklamy przez zainteresowaną osobę.

REKLAMA W INTERNECIE

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie w nich najistotniejszych informacji związanych ze zleceniem.
Zależy mi na:
TOP