Czym jest Page Communication?
Page Communication to nowa oferta Projekt-Net'u dostępna dla klientów chcących dodatkowo zaangażować użytkownika na swoich stronach. W skład PageCom wchodzi kilka przydatnych narzędzi:
- Callback-From-Page
- Czat
- Push
- SMS
Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.
T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl
Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom
Czym jest Page Communication?
Page Communication to nowa oferta Projekt-Net'u dostępna dla klientów chcących dodatkowo zaangażować użytkownika na swoich stronach. W skład PageCom wchodzi kilka przydatnych narzędzi:
To widget pojawiający się na stronie, umożliwiający konsultantom nawiązanie rozmowy telefonicznej z użytkownikiem po podaniu przez niego numeru telefonu. System automatycznie połączy klienta z pracownikiem firmy, lub jeśli ten jest zajęty, z kolejnym przewidzianym na liście operatorem.
To znakomite rozwiązanie, które sprawdzi się w przypadkach, gdzie klient wymaga dodatkowego bodźca do zakupu, na przykład ma pytanie odnośnie towaru lub boryka się z problemem. Nierzadko miedzy decyzją a porzuceniem zakupu decyduje wyłącznie odpowiednia ilość informacji - których możesz udzielić w czasie rozmowy telefonicznej.
Co więcej, dysponując telefonem użytkownika w bazie możesz pracować nad nim, kiedy tylko uznasz to za stosowne - w chwili pierwszego kontaktu, jak i nawet kilka dni po jego wizycie na stronie.
To widget pojawiający się na stronie, umożliwiający konsultantom nawiązanie rozmowy telefonicznej z użytkownikiem po podaniu przez niego numeru telefonu. System automatycznie połączy klienta z pracownikiem firmy, lub jeśli ten jest zajęty, z kolejnym przewidzianym na liście operatorem.
To znakomite rozwiązanie, które sprawdzi się w przypadkach, gdzie klient wymaga dodatkowego bodźca do zakupu, na przykład ma pytanie odnośnie towaru lub boryka się z problemem. Nierzadko miedzy decyzją a porzuceniem zakupu decyduje wyłącznie odpowiednia ilość informacji - których możesz udzielić w czasie rozmowy telefonicznej.
Co więcej, dysponując telefonem użytkownika w bazie możesz pracować nad nim, kiedy tylko uznasz to za stosowne - w chwili pierwszego kontaktu, jak i nawet kilka dni po jego wizycie na stronie.
To najpopularniejszy sposób kontaktu z użytkownikami - ponad 43% użytkowników wybiera e-mail jako formę komunikacji z firmami, a 90% deklaruje, że sprawdza pocztę od dwóch do ponad dziesięciu razy dziennie.
Email pozwala zarówno na przesyłanie dużych ilości informacji, jaki i pozostaje niezależny od czasu wysyłki, dzięki czemu może być wykorzystywany do utrzymania stałego kontaktu z klientami, jak i do potwierdzania wysyłek, zatwierdzeń koszyka lub formularzy zapisowych oraz przypomnień o ważnych dla nas akcjach. Oferujemy Ci możliwość wysyłania ponad tysiąca emaili na godzinę, co jest ograniczeniem ogólnodostępnych programów pocztowych. Co więcej zapewnisz sobie, aby Twój adres wysyłkowy miał jak najmniejsze szanse na trafienie na czarną listę lub do spamu dzięki odpowiednio przeprowadzonej konfiguracji serwerów.
Powiadomienia push to metoda wysyłania informacji z poziomu przeglądarki. Weszła w życie stosunkowo niedawno, ale już teraz jest stosowana powszechnie przez wszelkiego rodzaju strony i sklepy. Klient nie musi podawać żadnych danych, a zapis jest tak prosty i szybki, jak kliknięcie przycisku. Wysyłaj użytkownikom wiadomości, nie ważne, czy własnie znajdują się na Twojej stronie, czy nie. Informuj o promocjach, nowościach, aktualizacjach, zmianach na stronie i rzeczach ważnych dla Twojego odbiorcy.
Zbieraj numery telefonów i wysyłaj swoim klientom SMSy z kodami rabatowymi, potwierdzeniami, hasłami i przypomnieniami o terminach. To prosta metoda szybkiego kontaktu może być wykorzystywana zarówno w e-commersie jak i przez sklepy stacjonarne szczególnie, kiedy liczy się czas.