E-mailing możesz stosować do...
Treści wysyłane e-mailami w kampaniach są różne, tak jak różnią się między sobą branże i firmy. Istnieje jednak wspólny mianownik najczęściej powtarzających się elementów, które mogą stać się wyznacznikiem dla przyszłych nadawców:
- newslettery
- oferty sprzedażowe
- rabaty i promocje
- e-maile ratujące porzucone koszyki
- życzenia okolicznościowe
- potwierdzenia zakupu i realizacje usług
- podziękowania
- zaproszenia na pokazy
- akcje informacyjne
- raporty z działań
- prośby o zmianę haseł
- akcje konkursowe
Zalety stosowania e-mailingu
Dlaczego, mimo tylu alternatywnych możliwości wysyłka e-mail nadal jest jedną z najpopularniejszych form dystrybucji contentu e-commerce? Ponad 43% użytkowników wybiera e-mail jako formę komunikacji z firmami, a 90% deklaruje, że sprawdza pocztę od dwóch do ponad dziesięciu razy dziennie. Średnio jeden na dziesięciu użytkowników chce pozostać w stałym kontakcie z firmą. Podobna liczba przyznaje, że wymaga informacji otrzymywanych drogą e-mailowa do pracy. Dwukrotnie więcej osób oczekuje rabatów i promocji przesyłanych im ma pocztę zaś 30% interesuje się samymi nowościami ofertowymi firm.
Czemu więc e-mail zyskał na popularności do tego stopnia?
Główną przyczyną może być elastyczność i funkcjonalności, wyróżniające ta metodę kontaktu nad innymi:
- brak ograniczenia ilością treści
- zamieszczanie grafik
- możliwość zapisu e-maila
- załączenie kodu śledzącego
- prowadzenie statystyk odebranych, wysłanych, odrzuconych, odbitych, clickthrough
- dodawanie załącznika
- zamieszczanie formularzy
Korzystając z naszych usług zyskujesz
- pewność, że Twoja poczta nie zostanie uznana za spam;
- wgląd w statystyki wiadomości e-mail, ilość wysłanych, odrzuconych i oczekujących na wysłanie;
- pewność poprawnego wyświetlania e-maili na różnego rodzajach skrzynek pocztowych i wielkościach ekranów;
- szybką pomoc w razie niespodziewanych wysyłek;
- czas, który byłby wymagany przy samodzielnej obsłudze;
- bieżącą analizę statystyk i dostosowywanie kolejnych wysyłek do otrzymywanych danych.