Rozwiązania SMS dla branży świadczącej usługi dla firm
Rozwiązania i wdrożenia wysyłki SMS
z przeznaczeniem dla agencji reklamowych, biur rachunkowych i rozliczeniowych.
Usprawnienie pracy agencji (weryfikacja)
System wysyłki SMS może stanowić dodatkowe rozszerzenie usprawniające pracę agencji. Funkcjonalność przesyłania SMSów do szerszej grupy odbiorców uruchamiana własnym wysłanie emaila na konkretny numer może sprawdzić się jako zabezpieczenie na wypadek braku dostępu do internetu lub nagłego odcięcia prądu. Informacja o problemach technicznych zostanie rozesłana do klientów w chwili, gdy system wykryje otrzymanie wiadomości o wczesniej zdefiniowanej treści. Ten mechanizm może sprawdzić się również w codziennym funkcjonowaniu firmy, kiedy nie można połączyć się z internetem, będąc np w drodze.
Reklama SMS
Wysyłka SMS do odbiorców w charakterze reklamy stanowi znaczną przewagę nad innego rodzajami mediów. Wynika ona z niemal stu procentowej skuteczności SMSów do przekazywania informacji, co potwierdzają badania. Wykazują one, że statystycznie każda otrzymywana wiadomość SMS jest czytana do końca, a więc odbiorca z pewnością zapozna się z zawartą w niej treścią. Sprawia to, że wysyłka SMS stanowi znakomite uzupełnienie do kampanii reklamowych ATL i BTL.
Windykacja za pomocą SMS
System wysyłki SMS oferuje również usługę rozsyłania wiadomości SMS w formie przypomnienia o płatnościach przed lub po upływającym terminie. Możliwość zautomatyzowania procesu pozwoli na ograniczenie zaangażowania personelu a sama funkcjonalność przyczyni się znacznie do zmniejszenia liczby spóźnionych opłat. Innymi słowy system może stać się odpowiedzią na problem nieregularnych płatności nękających wydawnictwa i biura rozliczeniowe.
Lojalnościowe SMSy
Ponieważ pozyskiwanie nowych klientów jest znacznie trudniejsze niz utrzymanie dotychczasowych system wysyłki SMS może znakomicie sprawdzić się jako wsparcie dla systemu lojalnościowego firm. Dystrybucja SMSów z życzeniami okolicznościowymi lub świątecznymi do subtelna i mało inwazyjna metoda przypominania o sobie swoim klientom a wysyłka wiadomości z promocjami i informacjami o nowych usługach może stanowić sposób zarówno na budowanie marki jak i przyciąganie nowych odbiorców.
Powiadomienia SMS
Możliwość zintegrowania systemu wysyłki SMSów z zewnętrznymi aplikacjami, takimi jak programy księgowe pozwala na dystrybucję informacji księgowych, jak kwoty podatków czy składek ZUS. Co więcej użycie SMSów jako medium do informowania klientów o terminach realizowanych działań pozwoli na poszerzenie funkcjonalności firmy, a automatyzacja procesu ograniczy zaangażowanie personelu.