Rozwiązania SMS dla branży zdrowia i urody
Rozwiązania i wdrożenia wysyłki SMS
z przeznaczeniem dla przychodni, salonów kosmetycznych, fryzjerskich, gabinetów dentystycznych i firm zajmujących się dbaniem o zdrowie i urodę.
Zarządzanie rejestracją
Wiadomości SMS mogą być wykorzystywane jako uzupełnienie procesu rejestracji klienta, na przykład SMSowe zapisy, rejestracja, potwierdzenie lub odwołanie wizyty. Jak to działa? System wysyłki wiadomości SMS udostępnia usługę, w ramach której można wysyłać SMS z prośbą o rezerwację i otrzymać w zamian potwierdzenie jej dokonania.
Powiadomienia SMS
SMS jest rodzajem wiadomości, który może zostać zapisany i który zachowuje się nawet po jego odebraniu. Dlatego tez można starostować jako medium do przesyłania na przykład wyników badań, terminach wizyt, szczepień. Dzięki możliwości przydzielania numerów telefonów do konkretnych grup istnieje możliwość wysyłki zaproszeń na profilaktyczne i okresowe badania, przeprowadzane np. tylko dla kobiet, albo grupy wiekowej. Największa korzyścią z automatycznej wysyłki SMS jest brak konieczności angażowania personelu po początkowym określeniu ustawień.
System wysyłki SMS może być wykorzystany także do komunikacji między sama przychodnią lub zakładem a pracownikami. Ponieważ zaletą SMSów jest ich szybkość odbierania i łatwość obsługi informacje np o zmianie grafiku trafią do wszystkich zainteresowanych. Inną możliwością jest użycie systemu do wysyłki życzeń świątecznych. Każda wysyłka wiadomości może być inicjowana bez dostępu do panelu, za pomocą wysyłki własnego SMSa o zdefiniowanej treści pod określony numer.
Największą niedogodnością dla firm takich jak salony kosmetyczne czy fryzjerskie, gabinetów dentystycznych i innych firm, których świadczenie usług wymaga z góry określonego grafiku jest brak stawiennictwa klienta na umówioną wizytę. System dystrybucji SMS może znacząco zredukować liczbę podobnych przypadków stosując automatyczną wysyłkę wiadomości z przypomnieniami o zabiegu o danej godzinie na jeden do kilku dni przed jego terminem.
SMS ze zmianą oferty
Wiadomości tekstowe SMS może stanowić świetną formę reklamową. Jego odsetek odbierania potwierdza, że z niemal każdą wysłaną informacją odbiorca zapozna się. Sprzyja to promowaniu usług w postaci krótkich wiadomości tekstowych, kierowanych zarówno do obecnych jak i potencjalnych klientów.