Integracja z zewnętrznymi systemami klienckimi CRM, ERP, CALL CENTER
SalesManago może zostać zintegrowane z:
- systemami zarządzania przedsiębiorstwem,
- systemami zarządzania danymi kontaktowymi klientów,
- systemami lojalnościowymi.
Integracja pozwala na pozyskiwanie danych w czasie rzeczywistym, co może posłużyć dalszej segmentacji kontaktu i automatyzacji marketingu.
Pozyskiwanie takich danych, jak rodzaje kupowanych produktów i wartość dokonywanych zakupów czy data i częstotliwość transakcji może zostać wykorzystana do prowadzenia akcji automatycznych pomocnych w zwiększeniu sprzedaży.
Zarządzanie systemem CRM i raportowanie
SalesManago oferuje rozbudowany system CRM, możliwy do zintegrowania z innymi systemami klienckimi. Służy do gromadzenia danych o kontaktach i pozwala na przechowywanie szczegółowych informacji, modyfikację ich oraz czytelną ich prezentację w formie raportów.
Dane dostępne na karcie kontaktu:
- dane behawioralne - informacje o źródle rejestracji klienta w systemie (z pomocą którego z dostępnych formularzy pozyskano jego dane) oraz jego ścieżkę zachowań na stronie;
- dane transakcyjne - informacje pochodzące ze zintegrowanych systemów np. o pobraniu materiałów, dokonaniu zakupu lub wycenie transakcji;
- analityki dziennej i godzinowej - informacje o czasie aktywności kontaktu;
- timeline - chronologiczna historia działań i interakcji podejmowanych z kontaktem;
- kampanii marketingowych - informacje o etapach kampanii, w których kontakt bierze udział;
- historii komunikacji - lista wiadomości email, sms, vms i telefonów kierowanych do kontaktu;
- segmentacyjne - informacja o przynależności kontaktu do segmentów;
- scoringu i analityki wzrostu - ilość punktów przydzielonych za interakcje kontakt-firma;
- inne - informacje dowolne, pochodzące z zewnętrznych zintegrowanych systemów i baz danych.
SalesManago oferuje szczegółowe zestawienia i prezentacje graficzne statystyk związanych z zachowaniami klientów i ogólnymi danymi systemu. Pozwala na wgląd w aktywności użytkowników na stronie, historię działań i kontaktów wykonanych na pojedynczym użytkowniku oraz w analizy segmentacji i scoringu.
Poza szczegółowymi zestawieniami informacji dotyczącymi klientów SalesManago oferuje także raporty z analityki emaili bezpośrednich oraz wysyłanych za pomocą zautomatyzowanych zasad, określonych w systemie.
Raporty wyświetlonych i uzupełnionych formularzy, landing page, pop-up'ów i personalizowanych banerów dodatkowo poszerzają obraz o statystyki odzwierciedlające skuteczność poszczególnych elementów.
Zestawienia z lejków i kampanii sprzedażowych, testy A/B emaili, personalizowanych banerów, formularzy, landing page i ramek rekomendacji wspomogą marketerów w uzyskaniu największej efektywności stron i sklepów internetowych.
Możliwość połączenia SalesManago z Google Analytics zapewnia dodatkowe źródło danych o monitorowanej witrynie, a rozszerzenie raportu o elementy e-commerce pozwoli na prowadzenie szczegółowych statystyk sprzedażowych internetowych sklepów.
Identyfikacja kontaktów i firm
SALESManago pozwala na interpretację ruchu na stronie, z którą jest zintegrowany. Dostarcza informacji o:
- źródle wejścia kontaktów na stronę - wyszukiwarka, reklamy, media społecznościowe;
- typie odwiedzin - kontakt anonimowy, zidentyfikowany, z określonej firmy;
- rodzaju sprzętu - system, z którego korzysta odwiedzający;
- geolokalizacja - miejsce, z którego nastąpiło połączenie;
Te informacje, w połączeniu z segmentacją zachowań kontaktów na stronie generują unikalne dane, pomocne w pracy nad klientem. Pozwolą one na dalszą pracę nad klientem kreując obraz jego preferencji i w efekcie dają możliwość konstruowania lepiej dopasowanych dla niego ofert.
Automatyzacja segmentacji kontaktów
SalesManago pozwala na monitorowanie zachowań osób odwiedzających stronę WWW klienta. Na podstawie określonych w systemie zasad tworzony jest profil behawioralny użytkownika, z pomocą którego kontakt przypisywany jest do zdefiniowanych wcześniej grup.
Monitoring zachowań odbywa się w czasie rzeczywistym, badając zarówno działania osób na stronie, jak i w niektórych przypadkach poza nią: otworzono email, kliknięto link w emailu, odtworzono film YouTube.
Segmentacja służy do pozyskiwania nowych danych o kontaktach i prawidłowo wykorzystana przyczynia się do określenia preferencji klientów. Stosowana wraz z Dynamic Content (prezentowaniem danych dopasowanych do użytkownika) może znacząco podnieść szansę na podjęcie przez kontakt pożądanych akcji, jak dokonanie zakupu czy wypełnienie formularza.
Marketing automation
SALESManago oferuje zautomatyzowanie wielu działań powiązanych z kontaktami i ich cyklem życia. Daje to gwarancję natychmiastowej reakcji w przypadku spełnienia konkretnych warunków do działania przez klienta.
Dobrym przykładem może być wysyłka emaila lub smsa do kontaktu w przypadku pobrania materiału ze strony, wejścia na konkretną podstronę lub zapisanie się do wskazanego formularza.
Proces automatyzacji zachodzi również w drugą stronę i powiadomienie o spełnieniu warunków przez kontakt może zostać wysłane do właściciela kontaktu w formie alertu (emaila).
Lead nurturing
SALESManago pozwala na tworzenie w systemie zautomatyzowanych aukcji informacyjnych dla klientów. Innymi słowy istnieje możliwość wysyłki do zdefiniowanego (takiego, którego adres email posiadamy w bazie) kontaktu emaila, lub nawet całego cyklu emaili o zdefiniowanych przez nas odstępach czasowych i treściach.
Dzięki kampanii edukacyjnej Lead Nurting potencjalny nabywca może dostać materiał przekonywujący go do zakupu lub innej, pożądanej przez nas akcji.
Dynamic content
W skrócie Dynamic Content można określić jako treści dopasowujące się do przeglądającego. Wykorzystując je na stronie możemy upewnić się, że odwiedzający zobaczy dokładnie to, czego oczekuje.
W skład dynamic contentu w SALESManago wchodzą:
- banery, bloki tekstowe i produktowe
- formularze kontaktowe
- formularze pobrań kuponów i materiałów
- landing Page (strony docelowe, skupiające się wyłącznie na jednym działaniu, np ?zamów produkt w ciągu 24 godzin?)
- dowolna modyfikacja strony pod kątem odwiedzających
Jakie korzyści płyną dzięki zastosowaniu Dynamic Content? Przede wszystkim zapewniamy sobie, że zostaną wyświetlone materiały pasujące do preferencji odwiedzającego. Na przykład kontaktowi, który wcześniej oglądał kategorię sprzętu RTV zostanie wyświetlony kupon właśnie z tej branży, a nie, dajmy na to artykułów dziecięcych.
W połączeniu z segnemtacją użytkowników Content Marketing jest w stanie znacząco zwiększyć prawdopodobieństwo konwersji (np. dokonania zakupów).
E-commerce
SALESManago oferuje możliwość sugerowania produktów lub usług użytkownikom na podstawie ich segmentacji. System oferuje retargeting ostatnio klikniętych, obejrzanych, najczęściej klikanych i najczęściej oglądanych produktów przez daną osobę. Zaawansowane opcje oferują ?następną najlepszą ofertę?, czyli produkty podobne bazującą na ostatnio oglądanych i klikanych.
Propozycje mogą być generowane zarówno na stronie w formie widgetu, jak i emaila. Największą korzyścią e-commerce wspomaganego przez SALESManago jest możliwość wysyłania podobnych wiadomości email z propozycjami zakupowymi w przypadku, gdy klient nie odwiedzał witryny lub podstrony od dłuższego czasu.
Integracja z beaconami
Oferta przeznaczona dla firm zainteresowanych poznaniem działań kupujących, chcących zbadać także fizyczne zachowanie klientów na terenie swojej placówki, np. sklepów. System SALESManago można zintegrować z beaconami, czyli zestawem odbiorników szczytujących pozycję osób posiadających specjalne nadajniki.
W połączeniu z regułami automatyzacji i wysyłką wiadomości sms lub push można skonstruować sprawnie działający w czasie rzeczywistym system powiadomień klienta.
Social media
Jedną z oferowanych funkcjonalności SALESManago jest pozyskiwanie kontaktów z fanpage z Facebooka, za pomocą własnej aplikacji i integracji z aplikacjami konkursowymi firm zewnętrznych.
Co więcej istnieje możliwość monitorowania takich zachowań kontaktów, jak:
- polubienia i nie lubienia na stronie www;
- dodanie i usunięcie komentarza;
- udostępnienie treści ze strony www przez Facebooka;
- monitorowanie udziału w konkursach.
Dzięki połączeniu systemu SALESManago z social media uzyskuje się nowych klientów jak i cenną wiedzę o ich zainteresowaniach. Co więcej otwiera się możliwość przemiany fanów na kontakty lub gotowych do zakupu klientów.
Reklama
SALESManago oferuje możliwość połączenia systemu z reklamami Facebook Ads, co zapewnia wgląd w takie statystyki jak ilość wyświetleń reklamy, zasięg oraz ilość wydawanych pieniędzy.
Korzyści płynące ze sprzężenia systemu z Facebook Ads to przede wszystkim nowe źródła pozyskiwania kontaktów i klientów, wykorzystanie danych klientów do podjęcia osobistych relacji z nimi oraz dodatkowe źródło reaktywacji osób, które, np. wypisały się z newslettera.
Kontakt z klientem za pomocą E-MAIL, SMS, WEB PUSH
SALESManago oferuje szeroką gamę możliwości komunikacji z klientami firm i sklepów, pozwalając na rozwijanie akcji informacyjnych, promocyjnych i remarketingowych. Sprawdzi się nie tylko w przypadku działalności prowadzonych przez internet, ale stanowi również dobre uzupełnienie kampanii sprzedażowych fizycznych sklepów.
Wysyłka emaili, sms, vms oraz powiadomienia push może odbywać się zarówno ręcznie, jak i prowadzona przez reguły automatyzacji, po spełnieniu warunków przez klienta.
Dodatkowo system SALESManago umożliwia wysyłanie powiadomień (alertów) do właściciela kontaktu w formie sms lub email po spełnieniu warunków automatyzacji przez kontakt. Pozwala to na znaczna oszczędnośc czasu i precyzję działania działów obsługi klienta.
Branże, dla których przeznaczone jest Sales Mango
CALL-FROM-PAGE, CZAT, EMAIL
Udostępniamy naszym klientom rozszerzenie usług marketingu zautomatyzowanego o nowe funkcjonalności:
- zwonienie do firmy z poziomu strony - klient podaje swój numer telefonu w przeznaczonym do tego miejscu. System automatycznie łączy go z wcześniej zdefiniowanym numerem, np. biura obsługi klienta.
- okno czatu na stronie - klienci, którzy niechętnie pozostawiają swoje dane osobowe na stronie, lub zależy im wyłącznie na szybkim kontakcie mogą skorzystać z czatu, aby zadać swoje pytania.
- email wysyłany ze strony - klient może podać swój adres email, jeśli chce, aby została do niego wysłana automatyczna wiadomość ze z góry określoną treścią, np szczegółami produktu. Może również zostawić w ten sposób namiary na siebie, dając znać właścicielowi strony, aby ten skontaktował się z nim pisemnie w jakiejś sprawie.
Z pomocą widgetu wstawianego na stronę będziesz mógł zatrzymać swojego klienta na stronie i zwiększyć szanse na zaangażowanie go. Nie przegap szansy i daj mu możliwość zadania Ci pytania. Zbieraj dane kontaktowe, dzięki którym będziesz mógł później pracować nad użytkownikiem, aż stanie się on Twoim faktycznym klientem.