Rozwiązania marketingowe dla dealerów samochodów
Kupowanie samochodu nie jest akcją, która powtarza się często i wymaga od klienta długiego czasu poszukiwania i porównywania marek i modeli. Wiedza o rodzaju poszukiwanych informacji, jego rzeczywistych potrzebach i ograniczeniach pozwala na nie tylko zaprezentowanie mu ?szytej na miarę? oferty, ale również na późniejsze utrzymanie klienta w przypadku, gdyby ten zdecydowałby się na ponowne skorzystanie z usług firmy.
Wdrożenie systemu SalesManago pozwala zyskać w tej dziedzinie przewagę, czy to dzięki dodawania klientów do cyklów edukacyjnych o ofertach, czy jako system do gromadzenia i porządkowania informacji o kontakcie.
Poniżej zaprezentowano kilka narzędzi, które mogą przysłużyć się do prowadzenia klientów przez drogę zakupową:
Zwiększenie ilości jazd testowych:
- Zaproszenia w formie emaili na jazdy testowe pojazdami, którymi interesował się klient
- Powiadomienia (alerty) kierowane do handlowca z prośba o kontakt z osobą, która korzysta z porównywarki cen i wyposażenia
- Kampanie edukacyjne po uznaniu kontaktu przez system za zainteresowanego konkretnym modelem
- sms-y przypominające o umówionej jeździe próbnej
Wspieranie działów handlowych:
- Rozpoznawanie wizyt firmowych na stronie
- Rozpoznawanie wizyt monitorowanych kontaktów na stronie
- Monitorowanie zachowań kontaktów na stronie i ich automatyczna segmentacja
- Rozpoznawanie zainteresowania kontaktów różnymi źródłami finanowania na podstawie przejść po stronie i zapisywanie kontaktu na kampanie informacyjne np. o mozliwości kredytowania czy leasingu.
- Integracja zdarzeń i aplikacji Facebook
- Powiadomienie (alert) z informacjami kluczowymi do wystosowania oferty po stwierdzeniu zainteresowania kontaktu dokonaniem transakcji
- notatki dodawane ręcznie i automatycznie do profilów kontaktu oraz zadania, wraz z przypomnieniem emailowym
- Analityka wizyt B2B
Lead generation i lead nurturing:
- cykl wiadomości (lead nurturing) informujący o posprzedażowych ofertachu i usługach
- cykl wiadomości wysyłanych automatycznie po zapisie na newsletter
- inne wiadomości cykliczne
- newslettery związane z grupą segmentacyjną, do której został zapisany kontakt, po stwierdzeniu zainteresowania kategorią
- Personalizowane banery, formularze i treści na stronie www
- Dynamiczne newlettery wykorzystania kanałów RSS do tworzenia dynamicznych wiadomości z newsami z naszej strony oraz informacjami branżowymi.