Rozwiązania marketingowe dla firm szkoleniowych i coachingowych
Firmy szkoleniowe i coachingowe których odbiorcą usług jest przemysł B2B (business to business) wykorzystują całą gamę narzędzi pozyskujących nowe kontakty tak, aby figurować na liście usługobiorców na jak najwyższej pozycji, ubiegając konkurencję. Najczęściej stosowanymi, sprawdzonymi metodami w walce o klienta jest przede wszystkim informacja, o potrzebach kontaktu, danych personalnych, wycena gotowości do skorzystania z oferty firmy. Co więcej, w interesie sprawnie funkcjonującej firmy leży, aby potrzeba wymiany informacji istniała także w drugą stronę, co sprowadza się do edukacji klientów odnośnie rodzaju i jakości usług.
Jak jednak trafić w potrzeby klientów biznesowych i prywatnych tak, aby przekonać ich do wybrania naszej oferty? System SalesManago prezentuje zbiór funkcjonalności nieodzowny do tego rodzaju zadań:
Cykle informacyjne (lead nurturing):
- Proces edukacyjny klientów niezdecydowanych na dokonanie zakupu
- Automatyczny email z ofertą po przekroczeniu progu punktowego, odzwierciedlającego gotowość do zakupu klienta
- Automatyczne kampanie sprzedażowe dla klientów prowadzących rozmowy z działem handlowym
- Dopasowanie ofert szkoleniowych do klienta na podstawie jego zainteresowań
- Spersonalizowane emaile w czasie największej aktywności odbiorcy
- Sms, email, push z przypomnieniem o odbywającym się szkoleniu / podziękowaniem za uczestnictwo
- Newslettery – wykorzystanie RSS do tworzenia dynamicznych wiadomości na stronie czy blogu
Wspomaganie działu handlowego:
- Monitorowanie i segmentacja kontaktów na podstawie zachowań na stronie www
- Integracja Facebook, monitoring zdarzeń społecznościowych
- Powiadomienia (alerty) do działów handlowych po wykonaniu przez klienta zdefiniowanego działania (np świadczącego o zainteresowaniu ofertą) zawierające kluczowe informacje o kontakcie
- System wysyłki ofert do wcześniej zdefiniowanych grup odbiorców
- Cykliczna wysyłka emaili z ofertami zawierającymi nowości
- Profile behawioralne kontaktów
- Notatki dodawane ręcznie i automatycznie do profilów kontaktu oraz zadania, wraz z przypomnieniem emailowym
- Personalizacja wiadomości i ofert wyświetlanych na Microsite
- Banery dynamiczne, wyświetlające spersonalizowane oferty i usługi na podstawie historii aktywności danego kontaktu
- Możliwość integracji z LiveChat, Ankieta.pl, Survicate.pl