Rozwiązania marketingowe dla hoteli i pensjonatów
Branża hotelarska i turystyczna ma przed sobą spore wyzwanie, jeśli chodzi o zdobycie i utrzymanie klienta. Wysoka konkurencja jak i spore wymagania klientów wymuszają błyskawiczne rozpoznawanie potrzeb nabywcy usług i dopasowanie oferty do jego preferencji. Aby to osiągnąć potrzebne jest działanie w czasie rzeczywistym i trafne analizowanie zainteresowań klienta.
Wykorzystując system SALESManago nie tylko będzie widoczna historia działania kontaktu na stronie internetowej, ale również pojawią się nowe możliwości dzięki funkcjonalnościom, jakie oferuje system.
Oto kilka z nich:
Wsparcie branży business to business (B2B):
- Rozpoznawanie i analiza odwiedzin firm na stronie www oraz udostępnienie kontaktów telefonicznych lub mailowych z osobami kontaktowymi po stronie firm.
- Wysyłka powiadomienia (alertu) o zainteresowaniu noclegiem (spełnieniu warunku świadczącego o byciu zainteresowanym, np. odwiedzenie strony konkretnej oferty) zidentyfikowanego klienta firmowego noclegiem w jednym z hoteli.
- Automatyzacja programów lojalnościowych dla klientów firmowych korzystających wcześniej z usług hotelu.
- Rekomendacje dodatkowych usług dla oglądanych hoteli w obrębie strony internetowej ? generowane indywidualnie dla konkretnej, zidentyfikowanej osoby na stronie.
- Banery dynamiczne – wyświetlające oferty specjalne i usługi.
- Segmentacja kontaktów w bazie na podstawie ich zachowania na stronie.
- Centrum pobierania – narzędzie do gromadzenia i udostępniania materiałów, pomocne przy wspomaganiu kampanii informacyjnych i pozyskiwaniu nowych kontaktów.
- Wyskakujące powiadomienia na stronie z informacjami o rabatach lub promocjach.
Kampanie mailingowe:
- Cykl emaili informacyjnych (newsletter) którego celem jest grupa klientów przypisana do konkretnej placówki.
- Emaile okresowe z propozycją oferty w terminie, kiedy dany kontakt skorzystał z niej w poprzednich latach.
- Klasyczne newslettery.
- Emaile urodzinowe, np z życzeniami i kodem rabatowym w postaci prezentu.
- Spersonalizowane emaile wysyłane do anonimowych kontaktów (bez posiadania adresu odbiorcy, po podłączeniu Remintrex jako dodatkowej usługi).
Wsparcie działów handlowych i obsługi klienta:
- Powiadomienia (alerty) wysyłane w czasie rzeczywistym, informujące o spełnieniu przez klienta warunków kwalifikujących go jako zainteresowanego ofertą (np. wejście na stronę oferty).
- Alerty do handlowców o ponownym pojawieniu się kontaktu na stronie (np. po długim okresie niebytności).
- Przyznawanie kontaktom punktów za zdefiniowane zachowania (np otworzenie emaila, ściągnięcie materiału informacyjnego ze strony lub zapis w formularzu), pomocne przy szacowaniu wartości kontaktu.
- CRM z możliwością ręcznego i automatycznego dodawania notatek do profili kontaktu i nadawania terminów z przypomnieniem emailowym.
- Integracja z Facebookiem, pozwalająca na monitoring zdarzeń społecznościowych.