Audyt strony internetowej

Na czym polega audyt strony internetowej?

Audyt witryn internetowych jest procesem, który polega na zbieraniu i analizie informacji kluczowych dla realizacji celów biznesowych firmy. Dla każdego przedsiębiorcy istotne jest, aby prowadzony sklep internetowy sprzedawał, jak najwięcej, a strona firmowa zachęcała do zamawiania produktów lub usług. Jednak bardzo często tak się nie dzieje i należy sięgnąć po audyt , zrealizowany przez zewnętrzną firmę (jak nasza), lub samemu jeśli mamy wiedzę i doświadczenie w zakresie projektowania, analityki, promowania, czy też budowania treści w stronach internetowych.

 

 

Jakie korzyści wynikają z takiego audytu?

W czytelnej i przejrzystej formie dostaną Państwo zbiór zalet i wad Państwa strony, z uwzględnieniem wagi każdego z nich. Pozwoli to bardzo szybko wdrożyć najważniejsze zmiany, które powiększą sprzedaż. Wyłonimy najbardziej dochodowe źródła i grupy klientów, w które warto inwestować, bo przynoszą najwięcej dochodu. Jednocześnie pomożemy zwiększyć liczbę powracających klientów, co jest dużo tańsze niż pozyskanie za każdym razem nowego klienta.

 

 

 

 

Co zawiera audyt?

W ramach audytu zostanie przeprowadzona analiza:

  • wykorzystanych możliwości platformy sklepowej,
  • atrakcyjności i jakości grafiki,
  • użyteczności serwisu,
  • zalet i wad względem witryn konkurencji,
  • występujących błędów,
  • źródeł ruchu i zachowań użytkowników w witrynie,
  • procesu zamówienia,
  • witryny pod kątem aktualnych wytycznych SEO,
  • wyświetlania serwisu w urządzeniach mobilnych,
  • poprawnego wykorzystania mediów społecznościowych,
  • zbierania adresów email zgodnie z aktualnym stanem prawnym,
  • doświadczeń użytkownika na witrynie,
  • możliwości zwiększenia ruchu w serwisie,
  • prawidłowej instalacji narzędzi analitycznych.

Jak wygląda efekt audytu?

Po przeprowadzonym audycie otrzymają Państwo w wersji elektronicznej oraz fizycznej pełne wyniki audytu, co pozwoli dokładnie zapoznać się z naszymi uwagami i propozycjami. Jednocześnie spotkamy się z Państwem osobiście w celu omówienia każdego opisanego elementu, aby cały dokument był dla Państwa zrozumiały i przyniósł maksymalne korzyści.

Czy audyt zwiększy Twoją sprzedaż?

Sam audyt pokazuje właściwe zmiany jakie należy podjąć, aby zwiększyć sprzedaż, więc ułatwia trafne decyzje biznesowe firmom. Jednak zmiany które będą wprowadzane rozłożą się w czasie, a więc i planowane efekty zwiększenia sprzedaży, również będą odłożone na kilka tygodni, lub miesięcy.
Mając na celu Państwa dobro zawsze określamy wagę proponowanej zmiany, co ułatwia wybór pierwszych modyfikacji, które najmocniej wpłyną na wzrost Państwa sprzedaży i zysków.

 

Badanie:
TOP