Zwiększ liczbę klientów dzięki internetowi

Twoja firma zmaga się ze skutkami lockdown'u spowodowanego koronawirusem?
Zauważasz spadek liczby klientów i odbiorców Twoich usług?
Jakość przyjmowanych zleceń staje się coraz słabsza?

 

Pomagamy firmom w zdobyciu nowych klientów dzięki promocji w internecie. Zareklamuj swój towar i usługę. Stań się bardziej widoczny i wykorzystaj obecną sytuację! W czasach, gdy wszyscy przenoszą swoją uwagę na internet jako medium kontaktu, pozyskiwania informacji i prowadzenia biznesu TY możesz wychodzić swoim klientom naprzeciw, pojawiając się w odpowiedzi na ich potrzeby.

 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Kiedy ktoś wpisuje w wyszukiwarkę internetową Google hasła powiązane z Twoim towarem lub usługą otrzymuje listę stron w różnym stopniu powiązaną z tym, czego szukał. Na której pozycji znajdujesz się Ty i Twoja strona? Nasze działania mogą sprawić, że staniesz się bardziej widoczny dla określonych słów kluczowych.

 

Czy marketing w Google pomoże mojej firmie?

Z pewnością! Bez względu na to, czy Twoja firma posiada sklep internetowy czy stronę WWW, działania marketingowe w wyszukiwarce Google pomogą zaistnieć Twojej marce/produktowi/usłudze w świadomości klientów/odbiorców.

 

 

 

 

 

Sprzedaż internetowa

 

 

 

Dla sklepów stacjonarnych czas pandemii = 0 sprzedaży
Przecież możesz sprzedawać przez internet!

 

Obecnie sklepy stacjonarne mają spory problem ze sprzedażą swoich produktów. Istnieją ograniczenia co do liczby klientów w budynku, albo niedogodności w postaci noszenia masek i dezynfekcji rąk. Wielu ludzi zniechęca się, szczególnie, że w perspektywie mają łatwe zakupy przez internet.

Klient, siedząc wygodnie w domu wpisuje w wyszukiwarkę “pieluchy dla niemowląt” i widzi… strony z poradami dla młodych rodziców, które pieluchy wybrać, jakie są rankingi  i… allegro albo ceneo, lub kilka innych “masówek” i porównywarek. Jak spośród tego wszystkiego ma wybić się sklep internetowy? Bez sporych nakładów czasu i finansów - nie da się.

 

Jak zaistnieć w internecie?

Klient, widząc cały wspomniany wyżej miszmasz, zamiast przeglądać kilkadziesiąt nietrafionych wyników postanowił sprecyzować nieco swoje zapytanie i obecnie przedstawia się ono następująco: “pieluchy dla niemowląt sklep”. Teraz lista jego wyników diametralnie różni się od poprzedniej. Zawiera strony sklepów internetowych oraz kilka wyników odnośnie fizycznej lokalizacji sklepów stacjonarnych.

Jak zatem można wyróżnić się na tle całej tej listy? Otóż na samym początku niej pojawia się wynik wyszukiwania opatrzony słowem “Reklama”. Jest to link promowany i pojawia się na z góry określone słowa kluczowe. W tym przypadku była to sekwencja “pieluchy”, “niemowląt” i “sklep”.

Reklamy Adwords, o których mowa, pozwalają nam nie tylko pojawiać się na określone słowa zapytania, ale i zdefiniować własny tekst, który ma się tam pojawić. Może on dotyczyć promocji, wariantów, zalet towarów. Dodatkowo reklama wyróżnia się sposód wyników wizualnie. Posiada wcześniej wspomniane słowo “Reklama” które przyciąga wzrok. Może mieć również pod sobą podlinki wiodące do innych stron w swojej domenie, wypunktowane objaśnienia, jak “sprzedaż online”, “darmowa dostawa pod adres”, “różne metody płatności” i to wszystko, co mogłoby przekonać klienta do wejścia w reklamę i w efekcie na stronę sklepu.
Wtedy, i tylko wtedy, gdy internauta kliknie na taki wynik wyszuiwania pobierana jest opłata za reklamę. Wyświetlenia nic nie kosztują.

 

Reklama personalizowana

To jeszcze nie wszystko. Reklamy Adwords można odpowiednio kierować. To znaczy, że mogą się one wyświetlać osobom, których algorytmy google (ze względu na ich historię wyszukiwań i innych czynników) zaklasyfikowało np. jako rodziców niemowląt. Takich klasyfikacji jest dużo więcej. Zainteresowani promocjami, wystrojem wnętrza domów, posiadacze pojazdów, nawet osoby w konkretnym przedziale wiekowym i płci. Widzisz potencjał? Z pewnościa tak.

 

 

 

Usługi lokalne

 

Pomimo ryzyka związanego z pracą w terenie, w różnych środowiskach i przy kontakcie z ludźmi wiele firm decyduje się na dalsze działanie przy zaostrzonych środkach bezpieczeństwa. Szczególnie w czasach pandemii ludzie potrzebują pomocy techników i specjalistów, zwłaszcza w domu, gdzie spędzają teraz znacznie więcej czasu. Są to Twoi potencjalni klienci, do których powinieneś dotrzeć w jak najbardziej bezpośredni sposób - sposób, który wszyscy obecnie wykorzystują - internet.

 

Daj się znaleźć klientom w okolicy

Reklama w wyszukiwarce Google wyświetli Twoją stronę nie tylko w odpowiedzi na zapytania powiązane z określoną usługą, ale również w oparciu o lokalizację. “Hydraulik pomoc”? Jeśli osoba potrzebująca Twoich usług znajduje się np. w promieniu 5 km od Twojego miasta, może zobaczyć Twoją reklamę! “Transport mebli Warszawa”? Pokaż się osobom mieszkającym na przedmieściach Warszawy.

 

Nie masz strony internetowej? Żaden problem!

Nie potrzebujesz strony internetowej, aby się reklamować. Możesz do tego wykorzystać profil facebooka, lub reklamę telefoniczną, która pozwoli jednym kliknięciem zadzwonić do Ciebie z poziomu wyszukiwarki Google, bez wchodzenia na żadne strony internetowe.
Mamy rozwiązania dla Twojej firmy. Daj nam znać, a możemy omówić, czego dokładnie potrzebujesz, aby znów stanąć na nogi i działać.

 

 

 

 

 

Rezerwacja usług przez internet

 

 

 

Kosmetyczki / Fryzjerzy / Firmy usługowe

Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy w okresie pandemii przenieśli swoją aktywność do sieci i oczekują od Ciebie szybkiego oraz prostego sposobu na zamawianie usług czy umawianie wizyt. System rezerwacji online może być ratunkiem dla tych wszystkich firm, których usługi trzeba zamawiać z wyprzedzeniem, lub wymagają one przestrzegania harmonogramu.
Skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o możliwościach i narzędziach, których potrzebuje Twoja firma, aby prężnie się rozwijać.

 

Usługi medyczne

Posiadanie prywatnej praktyki medycznej stanowi dziś spore wyzwanie. Rosnąca liczba osób zainteresowanych konsultacją u specjalisty sprawia, że większość potencjalnych pacjentów ma problem z telefoniczną rezerwacją wizyty. Natrafiaja na wciąż zajętą linię lub, w natłoku codziennych spraw, zapominaja o planowanym telefonie i przypominają sobie wieczorem, kiedy recepcja jest już nieczynna. Idealnym rozwiązaniem, zarówno dla pacjentów jak i specjalistów, jest wdrożenie systemu rezerwacji wizyt przez internet. Pozwoli to zainteresowanym osobom na bieżące monitorowanie dostępności terminów i rezerwowanie ich o dowolnej porze.

Jeśli jesteś zaineresowany udostepnieniem swoim pacjentom możliwości rezerwacji wizyt on-line, skontaktuj sie z nami, a my opracujemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie.

 

Nauka i konsultacje on-line

Stoisz przed wyzwaniem nauczania przez internet? Prowadzisz konsultacje, lecz potrzeba zachowania dystansu społecznego zmusza Cię do realizacji zadań w alternatywny sposób?
Skontaktuj się z naszymi specjalistami, którzy przedstawią optymalne rozwiązania on-line oraz pomogą wdrożyć technologie pomocne w Twojej pracy.

 

Zamawianie usług specjalistycznych

Wiele firm świadczących usługi specjalistyczne w miejscach wskazanych przez klineta zostało zmuszonych do szukania alternatywnych sposobów na realizację zadań. W dobie internetu praca zdalna i konsultacje online z powodzeniem mogą zastąpić przynajmniej część procesów związanych z oferowanymi usługami.
Promuj się w internecie, informując klientów o nowych możliwościach, bezpieczeństwie oraz procedurach podczas świadczenia usług.
Prace naprawcze, instalacyjne oraz serwisowe, takie jak montowanie piecyków elektrycznych, aktualizacja oprogramowania kas fiskalnych czy usługi IT, mogą być z powodzeniem realizowane on-line.
Zadzwoń do nas i dowiedz się, jakie narzędzia i metody możemy wdrożyć u Ciebie, aby pomóc Tobie i Twoim klientom. Pokaż, że wciąż działasz i zyskuj satysfakcjonujące zlecenia.

Jak działamy? Dzielimy się wiedzą

W czym pomagamy naszym klientom?
Jak wyglądają nasze działania wspierające Twój biznes?

 

  • Planujemy i prowadzimy kampanie reklamowe

  • Definiujemy hasła i słowa kluczowe

  • Dobieramy harmonogramy dzienne

  • Układamy treści reklam

  • Uzupełniamy rozszerzenia do reklam (podlinki, numery telefonów, dodatkowe informacje i objaśnienia)

  • Definiujemy odbirców i personalizujemy reklamy pod kątem określonych grup (wiek, płeć, lokalizacja, zainteresowania etc.)

  • Optymalizujemy słowa kluczowe, aby jeszcze dokładniej precyzować grupę internautów, którym mają się wyświetlać reklamy

  • Zbieramy, podsumowujemy i przedstawiamy wyniki naszych działań w postaci raportów tygodniowych i miesięcznych.

 

 

 

TOP